کسی ریاست کےخلاف اپنی سرزمین استعمال کرنے کی اجازت نہیں دی جائے گی،شاہد خاقان عباسی

0
53
Islamabad : Pakistan's premier-designate Shahid Khaqan Abbasi leaves after meeting with politicians in Parliament house in Islamabad, Pakistan, Monday, July 31, 2017. Pakistan's parliament will meet Tuesday to elect a new prime minister after the disqualification of three-term prime minister Nawaz Sharif. Sharif's Pakistan Muslim League party nominated Sharif's longtime loyalist Abbasi for the top slot on Saturday. AP/PTI(AP8_1_2017_000184B)

اسلام آباد: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ میں اور مسلم لیگ (ن) کے صدرشہباز شریف دونوں نواز شریف کے ساتھ کھڑے ہیں۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کے دوران وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے قومی سلامتی کمیٹی کے اجلاس اور نواز شریف سے ملاقات کی تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ پاکستان کی پالیسی ہے کہ کسی ریاست کے خلاف اپنی سرزمین استعمال کرنے کی اجازت نہیں دی جائے گی، نوازشریف سے منسوب بیان کے کچھ حصے درست نہیں، انہوں نے قومی سیکیورٹی اجلاس کے بعد نواز شریف سے ملاقات کی، ملاقات میں نواز شریف نے کہا ان کا انٹرویو غلط انداز میں پیش کیا گیا، نوازشریف نے بتایا کہ انہوں نے ممبئی حملوں سے متعلق ایسا بیان نہیں دیا، ان کا بیان توڑ مروڑ پر پیش کیا گیا، انہوں نے نہیں کہا کہ حملہ آور منصوبہ یا پلان بناکر یہاں سے بھیجے گئے، جو کچھ کہا گیا وہ ایک مفروضہ تھا۔ بھارتی میڈیا نے اپنے مقاصد کے لئے انٹرویوکو اچھالا۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ موجودہ صورتحال میں غلط فہمیاں بڑھ گئی تھیں، نوازشریف نے کوئی وضاحتی بیان دینے کیلئے مجھے یہاں نہیں بھیجا، نہ مجھے کوئی کھینچ رہا ہے نہ کسی کو کھینچنے کی اجازت دیں گے، آج بھی نوازشریف کے ساتھ کھڑا ہوں، پوری مسلم لیگ (ن) اور شہباز شریف ان کے ساتھ ہیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here